Wij bieden gepassioneerde gastronomen met ervaring en de wil om te slagen de kans om zich te ontwikkelen, samen met een sterke partner en een uitzonderlijk burgerconcept. Word een zelfstandige ondernemer en tegelijk een lid van de HANS IM GLÜCK-familie en onze bijzondere cultuur.

HANS IM GLÜCK - Uitzonderlijke kwaliteit en een breed assortiment

HANS IM GLÜCK hecht veel belang aan uitstekende kwaliteit en verse bereiding van al haar ingrediënten. Het beslissende element is echter vooral de creatieve interpretatie van de ‘burger’. Wij bieden een algeheel harmonieus concept met uitstekende, bij voorkeur regionale ingrediënten, veel variatie en bijzondere namen. Ons productassortiment omvat een grote selectie van verschillende soorten brood, kaas en burgers, aangevuld met verschillende, deels veganistische tafelsauzen zoals de Happy-fries-saus, onze heerlijke oranje-mosterdsaus, een barbecuesaus en een speciale Hans Ketchup. Een ruime keuze aan gezonde salades evenals vegetarische en veganistische burgers voldoen aan alle wensen.

Vind je geluk

HANS IM GLÜCK is een uitzonderlijk burgerconcept, met verschillende locaties in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. De uitstraling verschilt aanzienlijk van andere burgergrills en stelt nieuwe normen op het gebied van versheid en authenticiteit voor een voedingsbewuste doelgroep. De HANS IM GLÜCK-cultuur maakt deel uit van ons merk en is een bindend element van het franchise systeem. Deze cultuur is de sleutel tot een succesvolle samenwerking.

WIE WIJ ZOEKEN

Om een franchisepartnerschap aan te gaan met HANS IM GLÜCK, is het ideaal als je ervaring hebt in de horeca en over een sterke gastheerschapmentaliteit beschikt. Wij zoeken partners die hun passie voor eten delen en erop gericht zijn om gasten een adembenemende ervaring te bieden in een aangename sfeer. Want geluk heeft niet veel nodig. Geluk heeft alleen het juiste nodig.

Voordelen van franchising

Degenen die een franchisepartnerschap aangaan met HANS IM GLÜCK krijgen toegang tot vele voordelen, wat zorgt voor een succesvolle opening en een langdurige samenwerking.

 

  • Uniforme of op maat gemaakte marketingmaatregelen
  • Gecentraliseerde inkoop
  • Kwaliteitsborging
  • Trainingsaanbiedingen
  • Productinnovaties
  • Bouwondersteuning
  • Opzet van IT-infrastructuur
  • Raamovereenkomsten met dienstverleners
  • Altijd een open oor
  • En nog veel meer

 

DIT IS HOE UW RESTAURANT ERUIT KAN ZIEN

Stap gerust binnen.

Zet je eerste stappen in een van onze burgergrills en laat je betoveren door het berkenbos.

STEMMEN VAN DE FRANCHISEPARTNERS

Als onderdeel van de "Hans im Glück"-familie voelen we ons begrepen en in goede handen. We nemen onze ervaring in de gastronomiesector mee in ons dagelijkse werk en kunnen deze gericht inzetten. Dit motiveert ons elke dag opnieuw. Het franchiseconcept van "Hans im Glück" biedt ons de mogelijkheid om onze jarenlange ervaring op het gebied van bouw, commercie en personeelsmanagement in te zetten en zo nieuwe locaties in Zwitserland te realiseren. We zijn gemotiveerd, vastberaden en blij om deel uit te maken van ons team, niet in de laatste plaats omdat we echt genieten van onze burgers, salades en heerlijke drankjes.

Ik ben franchisenemer van Hans im Glück geworden omdat dit type systeemgastronomie en de franchisegever erin geslaagd zijn om een product met weinig emotie, zoals de burger, te emotionaliseren – dat fascineerde me. Voor mij vormen de sfeer in de burgergrills, gecombineerd met productintelligentie en kwaliteit, de sleutel tot gastronomisch succes. Dit bereik ik samen met mijn geweldige team en de helpende handen op het hoofdkantoor. Emoties zijn voor mij altijd de echte "beslissers"! Dat merk ik ook bij mijn gasten. Bij Hans im Glück Burgergrill kunnen gasten zich comfortabel nestelen in het berkenbos. Warme kleuren en een vleugje "feel-good"-sfeer – dat is wat we onze gasten willen meegeven.

Hans im Glück heeft een bijzonder fascinerende aantrekkingskracht op mij – de mix van de unieke sfeer, het heerlijke eten en de persoonlijke service heeft me vanaf het begin geïnspireerd. Ik ben ongelooflijk trots om deel uit te maken van deze ontwikkeling, mijn ondernemerschap verder te ontplooien binnen dit merk en vooral elke dag met zoveel geweldige mensen samen te werken. De balans tussen systematische standaarden, nieuwe innovaties en tegelijkertijd de ruimte om jezelf in te brengen, is in de horeca geen vanzelfsprekendheid. Maar juist dat is voor mij de sleutel tot het succes van Hans im Glück.

Persoonlijke ervaringen met onze partners

ERFA staat voor Erfahrungsaustausch (Ervaringsuitwisseling), die we elk kwartaal samen met onze franchisepartners organiseren.

Hier staat de persoonlijke uitwisseling centraal, zowel met ons als onder de partners. Maar plezier mag natuurlijk niet ontbreken! Daarom zijn we al naar Amsterdam en Hamburg gereisd, of zoals hier, naar de Zugspitze.

Want alleen door de waardevolle input van onze partners en een sterke onderlinge band kunnen we nog succesvoller worden.

HANS IM GLÜCK ZOEKT JOU!

De selectie van onze franchisepartners is voor ons een zeer belangrijke stap, daarom nemen we zeker de tijd om je aanvraag grondig te bekijken. We kijken ernaar uit van je te horen! Als mogelijke franchisepartner doorloopt men een meerstaps goedkeuringsproces over meerdere weken. Op deze manier krijgen beide partijen de kans om elkaar beter te leren kennen en uiteindelijk te besluiten een strategisch partnerschap aan te gaan.

SOMS IS GELUK GEWOON EEN MUNTWORP VERDER.OF EEN CONTACTVERZOEK.

TEAM FRANCHISING

T +49 89 125094 400

Weihenstephaner Straße 6, 81673 Munich

businessnoSpam@hansimglueck-burgergrill.com

Luister naar ons verhaal

Luister naar de aflevering van de Food Service Growth Show Podcast met Michael Oettl, Franchise Director van Hans im Glück!

Hij spreekt over het vinden van de ideale franchisepartner en wat je nodig hebt om je bij Hans im Glück aan te sluiten.

 

Stem nu in!

EMOTIONEEL SPREEKT ALLES VOOR ONS. RATIONEEL OOK.

LIDMAATSCHAPPEN